To reschedule something ain't as hard as you might think

Greetings from Santa Barbara!

Jag satt upp en liten stund igår kväll och snickrade på några frågor, men när klockan började närma sig halv två strejkade jag och gick därför istället och la mig. Om ni har hängt med så vet ni att jag inte hade sovit en blund på hela förra natten så jag var ganska slutkörd.

Jag vaknar i alla fall runt tiotiden på tisdagsmorgonen. Jag duschade, hoppade i första bästa plagg jag...

Jag skriver så där ganska ofta, eller hur?

Hursomhelst, jag stack sedan till biblioteket för att skriva ut mina frågor till intervjun. Det skulle visa sig att jag inte behövde de idag. Anledningen till detta? Patricia gillar inte att man bokar intervjuer på staff meetings och jag var visst inte den enda som hade gjort det. Jag ringde därför min källa och bad att få senarelägga intervjun. Det gick bättre än jag hade förväntat. Trodde jag skulle få det jobbigt där ett tag, men det fixade ju sig med tiden.

Sedan gick jag till webdesignen och lyssnade på vad MIke hade att säga. Nu börjar det närma sig: våra konceptidéer ska snart vara inlämnade. Vi ska alltså skriva ner lite grejer vad det ska vara för typ av hemsida vi vill göra och diverse andra grejer.

Nu kan jag nog avslöja vad jag funderar på att göra. Jag ska nog göra en onlinebaserad portfolio för mig själv. Det ska bli spännande att se hur det går! Vi ska ju trots allt jobba på den under hela terminen.

Sedan gick jag hem och när jag väl kom hem stack jag och Daniel till Donken. Jag var så jävla hungrig och jag kände att jag orkade inte laga mat. Det satt i vilket fall som helst fint och när vi hade käkat stack jag hem medan han stack iväg på bio.

Jag åkte hem och började snickra ihop några frågor inför min intervju med två studenter imorgon. Som jag tidigare har nämnt berättar jag mer om konceptet vid ett senare tillfälle, mest troligt när jag är klar. I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0