Sounds promising

Greetings from Santa Barbara! Nu har det gått så där överdrivet långt utan att jag har skrivit någonting igen. Då finns det bara en sak att göra: sammanfatta de gångna dagarna i sedvanlig ordning.

Under måndagskvällen skrev jag som bekant lite bakgrundsfakta till min story. Jag höll på en liten stund med det och sedan chillade jag nog mest.

På tisdagen var jag på staff meeting och direkt efter det gick jag till min källas kontor för att få tag på intervjuer. Det gick bra och jag fick tid på torsdag. Mer om det kommer senare i inlägget. Gick sedan på webdesignen för att sedan gå hem och käka.

Senare under kvällen/natten fick jag så jävla ont i örat. Några dagar tidigare hade jag fått en vaxpropp och jag antar att det var därför mitt öra spökade med mig. Det gjorde så ont att jag knappt kunde ligga med huvudet på kudden.

På onsdagen gick jag på webdesign och gick sedan hem. Kort därefter stack jag till Taco Bell för käk då jag inte pallade laga mat. Jag var så slutkörd. Inte nog med att örat spakade med mig, jag hade också sovit alldeles för lite som vanligt.

Bra kombination det där.

På torsdagen gick jag på staff meeting igen och sedan på webdesignen ett tag där jag visade skisser på min hemsida. Efter dryga halvtimmen var jag tvungen att knalla vidare till mina intervjuer. Intervjuerna var relativt korta, men jag fick ändå bra med information kände jag. Kort därefter gick jag till student health services för att ta en titt på mitt öra. Sjuksköterskan gav mig en flaska vaxdroppar som jag skulle droppa i öronen under helgen.

Gick sedan hem för att... tro det eller ej: dra och käka på Taco Bell igen. Under kvällen chillade jag järnet med diverse klipp på Youtube, gitarrplinkande och soffhäng. Plus en trevlig överraskning: Zoe kom på besök!

I och för sig visste jag att hon skulle komma, men trodde faktiskt hon skulle komma på fredagen.

Sent på torsdagsnatten fortsatte jag med min story och skickade in den några timmar senare. Gick och sov efter sextiden någon gång.

Ni vet? För att det är så jag rullar. Typ...

Vaknar upp på fredagen bara för att inse att jag vaknar fyra minuter innan production börjar. Jag tänkte bara: "Ja, just det..." Två sekunder efter det hoppade jag upp, slängde på mig första bästa plagg och knallade i rask takt till skolan. Trots att jag var tio minuter försenad så var production ganska produktiv från min sida. Blev klar 25 minuter innan slutet så fick dra tidigare. Skönt det. Gick hem, chillade och det var typ det enda jag gjorde under kvällen.

På lördagen har jag bara chillat, kollat lite klipp och lagat käk. Dessutom har jag lyssnat på Foo Fighters första singel från deras kommande platta. Slänger upp den i ett eget inlägg sen.

Nu vet nu det. I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0