Bloggbygget är i full gång

Var hälsade! Nu har det gått några dagar utan att jag har bloggat igen, men frukta icke! Jag kommer här med en färsk sammanfattning över vad som har hänt de senaste dagarna.

I torsdags efter jobbet drog jag till Larssons och lirade CS ett bra tag in på småtimmarna. Gick sedan hem och sov.

Blev väckt av brorsan och Boris ungefär vid 11:15, blev skjutsad till jobbet, avverkade arbetsdagen, drog hem och käkade, kollade filmen Mårgon Pålsson - Världsreporter hos Boris med Boris och Martin P för att sedan dra till Larssons för att kolla Pineapple Express och några avsnitt The Big Bang Theory.

På lördagen drog jag och kollade när OAFF spelade mot Lira BK i Aapua (det blev vinst), drog sedan hem och käkade för att direkt efter det ta en nap på ca en och en halv timme. Drog sedan till Larssons för att lira lite mer CS.

Och nu var jag ikapp igen. Det har faktiskt inte hänt så mycket mer än så.

Som ni nu kanske har börjat märka så ser inte bloggen inte riktigt klok ut, men jag jobbar på att den ska se någorlunda anständig ut så snart som möjligt. I övrigt hoppas jag att ni har en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0